Брус Дикинсън, даде пространно интервю в две части за мексиканското издание ATMosferas Magazine, в което основна тема на разговор се превърнаха растящите цени на билетите за концерти. Той каза, че цените са ненормалнo високит и лично той никога не би дал 1200 долара, за да гледа U2. Като това е само един от по-екстремните примери.

"Нямам абсолютни никакъв интерес, за да дам 1200 долара и  да отида да гледам U2. Бих дал най-много сто долара. Това е лудост. За мен е важно да запазим адекватни цените на билетите за съответните места.“

Интересното е, че Дикинсън каза, че местата, които са пред сцената, трябва да бъдат с най-евтини билети.

"Там са най-запалените фенове - най-вече деца, които не могат да си позволят тези луди пари. Те са хората, които поддържат тази музика жива. Има и по-възрастни и зрели хора, които също са огромни фенове, но те може да искат да дойдат с семейстата си и няма да искат да се потят като всички останали на най-предните места. Така че за тях са важни седящите места най-отгоре, откъдето също се вижда хубаво. За тях също трябва да има различно ценообразуване."

Струва си да се отбележи, че билетите за предстоящото солово турне на Дикинсън и билетите за концертите на Iron Maiden през 2024 г. следват стандартния модел на концертите в зала -  от 50 долара до 200+долара, т.е. колкото по-близо до сцената, толкова по-скъпи.

"Промоутърите трябва по някакъв начин да върнат парите си. Така че това е деликатен баланс, но като цяло цените на билетите скочиха до небесата. Лудост  е, че някои хора плащат такива пари за да гледат любимите си групи. На тяхно място не бих го направил. Но това, което искам да кажа, е че на моите представления винаги сме се опитвали да поддържаме цените на билетите в нормални граници. Същото е при концертите на Iron Maiden."

На друго място в интервюто Дикинсън обсъжда състоянието на услугите за стрийминг като Spotify. Дикънсън твърди, че те на практика обират музикантите и не им плащат почти нищо за авторски права.