Спектакълът "Честит рожден ден, Цветана“ е създаден специално за осемдесетгодишния юбилей на изключителната актриса Цветана Манева и този път ще гостува във Виена. Там голямата актриса ще бъде на сцената и ще празнува заедно с любимите си колеги Александър Сано, Петър Антонов, Силвия Петкова и драматургът Яна Борисова, както и с всички нейни почитатели, които живеят във Виена. Идеята на спектакълът е да събере актрисата заедно с част от нейните колеги, с които тя играе заедно в спектакъла“ за любовта…“ който през последната година се превърна в културен феномен. Това са изключително талантливи артисти, които респектират, вдъхновяват и вълнуват, с огромния си талант и всичко под звуците на театралната музика на маестро Милен Кукошаров.

"Честит рожден ден, Цветана“ е уникално театрално-музикално преживяване, което ще събере на една сцена различни актьори, които ще играят в чест на една от най-големите актриси на България. Един изумително смешен и покъртително откровен спектакъл за рождените дни, щастието, вълнението, копнежите и всичко, което никога не посмяваме да изричаме, но страшно много ни вълнува.

Създателите на "Честит рожден ден, Цветана“ са творците, с които

Цветана Манева работи ексклузивно през последните години. Това са:

драматургът Яна Борисова, режисьорът Димитър Коцев – Шошо и продуцентът Катя Костова. Това са авторите на едни от най-успешните и награждавани сценични произведения, сред които: " На живо“ (Аскеер 2022), " Място, наречено Другаде“ (Икар 2023, Аскеер2023), "С гръб към залеза“, " За любовта…“, " Нощните Рицари“, " Ако извикаш нощем с всичка сила“ и др.

"Благодарение на "Честит рожден ден, Цветана“ всички можем да отворим сетивата си за това огромно емоционално море, което тази актриса представлява. Цветана Манева е голяма страст, голяма тема като автор, която ние винаги ще следвам, а тя винаги ще ни предстои. Цветана е символ на таланта, на вдъхновението, на дишането и на радостта. Огромна стихия с размери и сила без аналог. Няма друг начин, по който да ѝ засвидетелстваме всичко, което изпитваме към нея, освен сцената.“